Manisa Büyükşehir Belediyesi ile Manisa Eczacılar Odası iş birliğinde, atık ilaçların çevreye zarar vermeden bertaraf edilmesi amacıyla protokol imzalandı. Protokol kapsamında il genelindeki eczanelerden toplanan yaklaşık 15 ton atık ilaç, uygun şartlarda imha edildi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, “Sıfır Atık” vizyonu doğrultusunda çevre kirliliğini önlemek amacıyla dev bir adıma imza attı. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ile Manisa Eczacı Odası Başkanı Duygu Elmas Mutlu arasında imzalanan protokol kapsamında, il genelindeki eczanelerden toplanan yaklaşık 15 ton son kullanma tarihleri geçmiş olan atık ilaçlar, çevreye zarar vermeden bertaraf edildi. Manisa Büyükşehir Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Dairesi Başkanlığı koordinesinde yürütülen çalışmada, eczanelerden toplanan atıklar özel ekiplerce teslim alındı. Çevre lisanslı bertaraf tesislerine nakledilen ilaçlar, yüksek standartlarda imha edilerek yer altı sularına ve toprağa karışması engellendi.
İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Daire Başkanlığı yetkilileri, atık ilaçların kontrolsüz şekilde çöpe atılmasının veya doğaya bırakılmasının ciddi çevresel riskler oluşturduğuna dikkat çekerek, bu tür iş birliklerinin önemine vurgu yaptı. Protokolün, çevre bilincinin artırılmasına ve sürdürülebilir bir gelecek hedeflerine katkı sağladığı ifade edildi.
GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026
1
Manisa’da yangın felaketi
2664 kez okundu
2
Seren Serengil’den Gülşah Durbay için Sarıalan’a destek
2656 kez okundu
3
Genel Başkan Özel, Durbay ailesiyle beraber taziyeleri kabul etti
2650 kez okundu
4
Dağda mahsur kalan vatandaş itfaiye ekiplerince kurtarıldı
2640 kez okundu
5
Manisa Yasta: Başkan Gülşah Durbay Son Yolculuğuna Uğurlandı
2630 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.