Manisa’nın Yunusemre ilçesinde sahiplendiği iki köpeği sokağa bıraktığı tespit edilen şahsa, hayvanları koruma kanunu kapsamında 172 bin TL idari para cezası uygulandığı öğrenildi.
Manisa’da Yunusemre Hayvan Yaşam Merkezi’nden sahiplenilen iki köpeği yeniden sokağa terk ettiği belirlenen şahsa, 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında 172 bin 716 TL idari para cezası uygulandı.
Yunusemre ilçesinde sahipsiz hayvanların kontrol altına alınması ve hayvan refahının sağlanması amacıyla bakımevine getirilen köpeklerden ikisi, 25 Kasım’da E.Ş. isimli kadın tarafından evde bakılmak üzere sahiplenildi. Ekipler tarafından yapılan denetimlerde, iki köpeğin yeniden sokağa bırakıldığı, açlık ve bakımsızlığa terk edildiği tespit edildi. Durum üzerine harekete geçen ekipler, 5199 sayılı Hayvanları Koruma Kanunu’nun 14. maddesi gereğince ’hayvanı sokağa terk etmek’ suçundan ilgili şahsa 172 bin 716 TL idari para cezası kesti.
Hayvanların yeniden koruma altına alındığı öğrenilirken, benzer olayların önlenmesi adına denetimlerin sıkı şekilde devam edeceği bildirildi.
GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026
1
Manisa’da yangın felaketi
2664 kez okundu
2
Seren Serengil’den Gülşah Durbay için Sarıalan’a destek
2656 kez okundu
3
Genel Başkan Özel, Durbay ailesiyle beraber taziyeleri kabul etti
2650 kez okundu
4
Dağda mahsur kalan vatandaş itfaiye ekiplerince kurtarıldı
2640 kez okundu
5
Manisa Yasta: Başkan Gülşah Durbay Son Yolculuğuna Uğurlandı
2630 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.