Mahalle ziyaretlerini Yuntdağı bölgesinde sürdüren Yunusemre Belediye Baş-kanı Semih Balaban, Bağyolu Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi.
İlçenin dört bir yanında vatandaşlarla buluşmaya devam eden Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, bu kapsamda Yuntdağı bölgesinde yer alan Bağyolu Mahallesi’ni ziyaret etti. Ziyarette Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Ataç ve Belediye Meclis Üyesi Mehmet Sargın da Başkan Balaban’a eşlik etti. Mahalle sakinleriyle bir araya gelerek talep ve önerileri dinleyen Başkan Balaban, ziyaret sırasında yaptığı açıklamada, “Mahallelerimizi masa başında değil, yerinde dinliyoruz. Hemşehrilerimizin ihtiyaçlarını doğrudan kendilerinden alıyor, imkanlarımız ve planlamalarımız doğrultusunda kalıcı çözümler üretmeye gayret ediyoruz. Yuntdağı bölgemiz bizim için son derece önemli. Vatandaşlarımızla kurduğumuz bu doğrudan iletişim, hizmet yol haritamızın en önemli parçasıdır. Bu anlayışla mahalle ziyaretlerimizi aralıksız sürdüreceğiz” dedi.
GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026
1
Manisa’da yangın felaketi
2664 kez okundu
2
Seren Serengil’den Gülşah Durbay için Sarıalan’a destek
2656 kez okundu
3
Genel Başkan Özel, Durbay ailesiyle beraber taziyeleri kabul etti
2650 kez okundu
4
Dağda mahsur kalan vatandaş itfaiye ekiplerince kurtarıldı
2640 kez okundu
5
Manisa Yasta: Başkan Gülşah Durbay Son Yolculuğuna Uğurlandı
2630 kez okundu