Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin Ekim 2024’te başlattığı Anne Kart projesiyle, 0–5 yaş arası çocuğu olan ve ekonomik desteğe ihtiyaç duyan 15.637 anne şehir içi toplu taşımayı ayda 60 biniş ücretsiz kullanmaya başladı.
Anne Kart sayesinde anneler çocuklarıyla birlikte hastane, park ve sosyal alanlara giderken ulaşım maliyeti düşünmeden seyahat edebiliyor; aylık ücretsiz biniş sayısı toplamda 300 bine yaklaşıyor. Yeni yılda projeden yararlanan anne sayısının 17 bine çıkarılması hedefleniyor.
Başkan Besim Dutlulu, projenin sosyal belediyeciliğin somut bir örneği olduğunu vurgulayarak, ekonomik olarak zor bir dönemden geçilirken vatandaşların yükünü hafifletmek için çalışmaya devam edeceklerini ifade ediyor.
GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026GENEL
28 Haziran 2026
1
Manisa’da yangın felaketi
2665 kez okundu
2
Seren Serengil’den Gülşah Durbay için Sarıalan’a destek
2657 kez okundu
3
Genel Başkan Özel, Durbay ailesiyle beraber taziyeleri kabul etti
2651 kez okundu
4
Dağda mahsur kalan vatandaş itfaiye ekiplerince kurtarıldı
2641 kez okundu
5
Manisa Yasta: Başkan Gülşah Durbay Son Yolculuğuna Uğurlandı
2631 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.